وقتی ....


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 وقتي دلم به درد مياد و کسي نيست به حرفهايم گوش کند،


وقتي تمام غمهاي عالم در دلم نشسته است،


وقتي احساس مي کنم دردمند ترين انسان عالمم...


وقتي تمام عزيزانم با من غريبه مي شوند...


و کسي نيست که حرمت اشکهاي نيمه شبم را حفظ کند...


وقتي تمام عالم را قفس مي بينم...


بي اختيار از کنار آنهايي که دوسشان دارم..


بي تفاوت مي گذرم...

 


دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

شبنم ♥ܨ
ساعت15:18---2 بهمن 1391
یه برنامه ایرانی برای گوشیم دانلود کردم که وقتی موبایل کامل شارژ میشه بهت خبر میده ...

مام اینو نصب کردیم روگوشی و شب زدیمش به شارژ و گرفتیم خوابیدیم ...

رفقایی که شما باشین ساعت ۳ نصفه شب یهو دیدیم صدای فریاد یکی میاد میگه:
« بکش بیرون! بکش بیرون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 2 بهمن 1391 | 15:12 | سارا جون |

Sara